Copyright 2018 - Custom text here

ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΠΑΓΝΗ

ΒΟΥΤΕΣ 71110 ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ- Τηλ. 2813402667 -Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.






Εισαγωγή
Πρόγραμμα λειτουργίας Β/Σ
Διατροφή
Ύπνος
Παιδίατρος
Συνεργασία Β/Σ και Οικογένειας
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
Τμήματα
Εκδηλώσεις
Φωτογραφίες

Εισαγωγή

Ο Βρεφονηπιακός Σταθμός ΠαΓΝΗ λειτουργεί από το 1989 με Αριθμό Αδείας Ίδρυσης και Λειτουργίας 1914/27-04-89 της Μονάδας , τροποποίηση 4399/27/9/89 .

Ο Β/Σ ΠΑΓΝΗ βρίσκεται στο προαύλιο χώρο του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου Κρήτης Βούτες και εξυπηρετεί τις ανάγκες των εργαζομένων του ιδρύματος.

Έχει αγκαλιάσει με ιδιαίτερη αγάπη το θεσμό της προσχολικής αγωγής.

Βασική μας αρχή ν’ αντιμετωπίζουμε το παιδί σαν μοναδική προσωπικότητα σ’ ένα ασφαλές και φιλικό περιβάλλον με κύρια χαρακτηριστικά την αγάπη , τη φροντίδα ,τη γνώση και την εμπειρία.

Ιδιαίτερα σημαντικό για μας είναι η συνεργασία με το οικογενειακό περιβάλλον του παιδιού με την άμεση καθημερινή επικοινωνία και τις ενημερωτικές συναντήσεις, δημιουργώντας έτσι ένα κλίμα αμοιβαίας εμπιστοσύνης και βοηθώντας στην ομαλή μετάβαση του παιδιού από το οικογενειακό στο σχολικό και αργότερα στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον.

Στόχος μας , μέσα από το καθημερινό πρόγραμμα που είναι ευέλικτο και λαμβάνει υπ’ υπόψη του τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών κάθε ηλικίας ,να συμβάλλουμε στη συναισθηματική και νοητική του ανάπτυξη.


Τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας επηρεάζονται μακροπρόθεσμα από το είδος των εμπειριών των πρώτων χρόνων της ζωής τους. Εμπειρίες που καταρχήν προέρχονται από το χώρο της οικογένειας και στη συνέχεια από το σχολείο. Για το λόγο αυτό η απόκτηση θετικών εμπειριών αποτελούν πρωταρχικό στόχο της προσχολικής εκπαίδευσης. Μέλημά μας είναι τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι και την επαφή τους με τους άλλους:

  • Να ενισχύουν την αυτό-εκτίμηση τους
  • Να μάθουν να επιλύουν προβλήματα και να συνυπάρχουν με τους άλλους
  • Να ενθαρρύνονται, ώστε να έχουν αυτοπεποίθηση
  • Να «μάθουν πώς να μαθαίνουν»


Στο Β/Σ ΠΑΓΝΗ εργαζόμαστε με συνέπεια προς το στόχο αυτό και πάντα σε συνεργασία με την οικογένεια. Είναι γεγονός ότι η συνεργασία γονιών-εκπαιδευτικών είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχία του παιδαγωγικού μας έργου και ας μη ξεχνάμε ότι «Πρώτα εμείς» πρέπει να κάνουμε αυτό που θα θέλαμε να κάνουν τα παιδιά μας.
Δημιουργήθηκε από ανθρώπους με γνώση, αγάπη και μεράκι για τα παιδιά. Εικοσιεννέα χρόνια τώρα ενδιαφερόμαστε για το παιδί σαν να ήταν δικό μας παιδί. Πρωταρχικός μας σκοπός είναι:

  • Να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις και τις κατάλληλες συνθήκες για την αρμονική ανάπτυξη του παιδιού.
  • Να ενεργοποιήσουμε και να καλλιεργήσουμε τις σωματικές, πνευματικές και κοινωνικές τους δυνατότητες, με σεβασμό στις ιδιαίτερες ξεχωριστές ικανότητες του κάθε παιδιού.
  • Να συμβάλλουμε στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του μέσα σε ένα ευχάριστο κλίμα ζεστασιάς, ασφάλειας, αποδοχής και ενθάρρυνσης, γνωρίζοντας τη σπουδαιότητα των πρώτων χρόνων της ζωής για τη μελλοντική του ανάπτυξη.
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι τα παιδιά να νιώθουν σιγουριά μεγαλύτερη αυτονομία, να έχουν εμπιστοσύνη στις ικανότητες τους να ανεξαρτητοποιηθούν, εφόδια χρήσιμα για να ανταπεξέλθουν στις «δυσκολίες» της μετάβασης από την οικογένεια στο Παιδικό Σταθμό.


Πρόγραμμα λειτουργίας Β/Σ

Ο Σταθμός λειτουργεί όλες τις ημέρες εκτός Σάββατου και Κυριακής και αργιών.

Το ωράριο λειτουργίας του Β/Σ είναι 7.00π.μ - 23.00μ.μ.

Ο Β/Σ κλείνει μόνο κατά τον μήνα Αύγουστο το δεύτερο 15νθήμερο για συντήρηση και απολύμανση.

Απολύμανση, εκτός την προγραμματισμένη που γίνεται κάθε χρόνο, γίνεται και σε μηνιαία βάση από εξειδικευμένο προσωπικό του Νοσοκομείου με την επίβλεψη της Επόπτριας Υγείας του Νοσοκομείου.


Διατροφή: Προσφέρεται ειδικά σχεδιασμένο διαιτολόγιο για τα παιδιά, από τους διαιτολόγους του ΠΑΓΝΗ. Τα γεύματα που προσφέρονται στα παιδιά παρασκευάζονται καθημερινά με ιδιαίτερη φροντίδα και προσοχή, ενώ οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται είναι ελεγμένες για την ποιότητα και την προέλευση τους.


Ύπνος: Προσφέρεται η δυνατότητα χαλάρωσης, ανάπαυσης και μεσημεριανού ύπνου ανάλογα με τις ατομικές ανάγκες των παιδιών.


Παιδίατρος: Συνεργασία με έμπειρη παιδίατρο που επισκέπτεται σε τακτά χρονικά διαστήματα το Β/Σ.


Συνεργασία Β/Σ και Οικογένειας: Βασική προϋπόθεση για την επιτυχία του εκπαιδευτικού μας έργου είναι η δημιουργία κλίματος αμοιβαίας εμπιστοσύνης μεταξύ οικογενειακού και σχολικού περιβάλλοντος. Επιπλέον, αυτή η ατμόσφαιρα διευκολύνει τη μετάβαση από την οικογενειακή κυψέλη, τη διαδικασία προσαρμογής στον Παιδικό Σταθμό, όπου το παιδί σταδιακά ανεξαρτητοποιείται σε ένα οργανωμένο περιβάλλον.
Το επιτυγχάνουμε αυτό με άμεση καθημερινή επικοινωνία, αλλά και με ενημερωτικές συναντήσεις με τους γονείς.


Εκπαιδευτικό πρόγραμμα

Στο Β/Σ ΠΑΓΝΗ λειτουργούν τέσσερα ηλικιακά τμήματα και ακολουθούνται εκπαιδευτικά προγράμματα ειδικά προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις της κάθε ηλικίας. Οι παρακάτω θεματικές ενότητες αποτελούν ένα βασικό κοινό άξονα για τα τρία από τα τέσσερα ηλικιακά τμήματα (2,5-3,3-4,4-5ετών).Τα θέματα αυτά προσαρμόζονται με κατάλληλο τρόπο ανάλογα με τις μαθησιακές και γνωστικές ανάγκες των παιδιών, έχοντας ως αφετηρία τη διάθεση για εξερεύνηση και μάθηση, καθώς και την αγάπη τους για το παιχνίδι. Κατά τη μελέτη, λοιπόν, ενός θέματος ξεκινάμε από τα προσωπικά βιώματα των παιδιών, μέσα από τα οποία μπορούν να προσεγγιστούν γνώσεις που στηρίζονται σε διαφορετικές μαθησιακές περιοχές όπως: Μελέτη Περιβάλλοντος, Φυσικές Επιστήμες, Γλώσσα, Μαθηματικά.

Ενδεικτικά, τα θέματα που αναπτύσσονται κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς:

Φυσικές ΕπιστήμεςΜαθηματικές Έννοιες
Ο κύκλος του νερούΜέρα και Νύχτα
ΜαγνήτεςΕποχές
ΑέραςΚαιρός
Ανθρωπογενές και Φυσικό ΠεριβάλλονΓλωσσική Έκφραση
Αγωγή υγείαςΣυμμετοχή σε θεατρικές παραστάσεις (Χριστούγεννα, Καλοκαίρι)
Κυκλοφοριακή ΑγωγήΔημιουργία πόστερ για την ανακύκλωση
Ο εαυτός μου και τα συναισθήματα μουΒιβλιοθήκη
Ανακύκλωση
Έντομα

Τα παραπάνω θέματα προσεγγίζονται μέσα από:

Μουσειακή Αγωγή: Εκπαιδευτικά προγράμματα, σύμφωνα με τις αρχές της βιωματικής μάθησης και με κύριο στόχο τη γνωριμία των παιδιών μικρής ηλικίας μα την τέχνη, τον κόσμο της πολιτιστικής κληρονομιάς και της κουλτούρας της Ελλάδας.
Εικαστικά: Ζωγραφική, χειροτεχνία, χαρτοκοπτική, κολλάζ και πηλοπλαστική.
Δραματοποίηση: Θεατρικό παιχνίδι- Κουκλοθέατρο.
Μουσική: Στόχος μας είναι να γνωρίσουν τα παιδιά τα βασικά σημεία της γλώσσας της μουσικής.
Εποπτικό υλικό: Μουσειοσκευές, προβολή slides και εκπαιδευτικών DVDS.
Περιβαλλοντική αγωγή: Ευαισθητοποίηση μέσα από διάφορες δραστηριότητες, όπως η ανακύκλωση και η συμμετοχή σε περιβαλλοντικά προγράμματα.
Αγωγή υγείας: Μεγάλη έμφαση δίνεται από όλο το προσωπικό του Παιδικού Σταθμού στη τήρηση των κανόνων υγείας. Από την αρχή της σχολικής χρονιάς τα παιδιά με παιγνιώδη τρόπο, μαθαίνουν τη σημασία του να φροντίζουν τον εαυτό τους και να ακολουθούν κανόνες υγιεινής (πλύσιμο χεριών, πλύσιμο δοντιών, σωστή διατροφή).
Κυκλοφοριακή αγωγή: Μέσα από το παιχνίδι μαθαίνει το παιδί το Κ.Ο.Κ.


Τμήματα

«Βρεφικό»

  • 07:00-09:00 Προσέλευση βρεφών, ικανοποίηση ατομικών αναγκών
  • 09:00-09:30 Πρόγευμα-ανάπαυση ή ελεύθερη απασχόληση
  • 09:30-12:00 Ατομικά προγράμματα για εξέλιξη του παιδιού (κοινωνική-συναισθηματική-νοητική-κινητική ανάπτυξη)
  • 12:00-13:00 Προετοιμασία φαγητού
  • 13:00-14:30 Ανάπαυση-ελεύθερη απασχόληση
  • 14:30-15:00 Προετοιμασία- αποχώρηση

«Μικρό-Προνήπιο»
(παιδιά ηλικίας 2,5-3 και 3-4)

Μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον ο Παιδικός Σταθμός προσφέρει τα κατάλληλα ερεθίσματα, ώστε τα παιδιά να αναπτυχθούν νοητικά, κοινωνικά, κινητικά και συναισθηματικά, αξιοποιώντας τη μοναδικότητα και τα ενδιαφέροντα τους. Η μάθηση, με τον τρόπο αυτό κατακτάται βιωματικά μέσα από την ελεύθερη δραστηριοποίηση, το παιχνίδι την ανακάλυψη και τον πειραματισμό.

Ειδικότερα για το παιδί αυτής της ηλικίας στόχος μας είναι:

  • Να αναπτύξει τη φαντασία του
  • Να αναπτύξει τις φυσικές του δεξιότητες
  • Να ασκήσει την αδρή και λεπτή κινητικότητα
  • Να εμπλουτίσει το λεξιλόγιο του
  • Να αφηγείται μικρές ιστορίες και παραμύθια
  • Να συμμετέχει σε δραματοποιήσεις και παιχνίδια παντομίμας
  • Να μαθαίνει τραγούδια και ποιήματα
  • Να κάνει απλές κατασκευές

«Προνήπιο»

Το παιδί στο προνήπιο είναι έτοιμο για δραστηριότητες περισσότερες πολύπλοκες και καλλιτεχνικές.
Εκδηλώνει την επιθυμία να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες και θέλει να έχει άποψη για το καθετί που κάνει.
Το «σχέδιο δράσης» (project) ενδείκνυται για αυτή την ηλικία, αφού είναι ένας τρόπος το παιδί να συμμετέχει ενεργά και να είναι πρωταγωνιστής.
Το ίδιο το παιδί «γεννά» την ιδέα, το θέμα, δηλαδή, γύρω από το οποίο θα βρεθούν πληροφορίες, θα γίνουν διάφορες δραστηριότητες, θα αποκτηθούν γνώσεις και τέλος θα αξιολογηθούν τα αποτελέσματα.
Μετά τα τρία χρόνια ο προφορικός λόγος του παιδιού έχει εξελιχθεί αρκετά, ώστε να μπορεί να συνεννοείται και να συζητάει.

Στόχος μας , λοιπόν , στο στάδιο αυτό, είναι το παιδί:

  • Να έρθει σε πρώτη επαφή και με το γραπτό λόγο
  • Να συντονίσει σωστά τις κινήσεις του χεριού
  • Να τηρεί τους βασικούς κανόνες γραφής
  • Να έρθει σε επαφή με την αλφάβητο μαθαίνοντας να αναγνωρίζει το κάθε φώνημα
  • Να επεξεργαστεί ποσοτικές σχέσεις
  • Να έρθει σε επαφή με άλλες μαθηματικές έννοιες
  • Να έρθει σε πρώτη επαφή με τους αριθμούς
  • Να απομνημονεύει ποίημα και τραγούδια
  • Να έρθει σε επαφή με τα σχήματα


Εκδηλώσεις

Οι χριστουγεννιάτικες και καλοκαιρινές εκδηλώσεις, τα αποκριάτικα πάρτυ, οι εκδηλώσεις για τις εθνικές επετείους αποτελούν κομμάτι του Β/Σ. Αναλαμβάνοντας ρόλους τα παιδιά στις εκδηλώσεις αποκτούν αυτοπεποίθηση ,ενισχύουν την αυτοεκτίμηση τους , την κριτική τους σκέψη και ολοκληρώνουν τη νοητική τους ανάπτυξη.

Εφημερίες Ιατρών:    Read more:Εφημερίες Ιατρών

Εύρεση Ιατρού:

Χρήσιμα Τηλέφωνα:Read more:Χρήσιμα Τηλέφωνα



Αυτή τη στιγμή:

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 84 επισκέπτες και κανένα μέλος

f t g m